maandag 22 juni 2009

9 tot en met 22 juni

Weblog burgemeester/090609 haringparty.JPG9 juni Traditiegetrouw vindt de Nijmeegse Haringparty plaats op het stadhuis. Nijmeegse ondernemers brengen tijdens de veiling € 30.000 in het laatje voor het goede doel.

Weblog burgemeester/090612 prokkel.jpg12 juni Op de Pannenkoekenboot spreek ik een aantal deelnemers aan de Prokkeldag. Op deze dag lopen mensen met een beperking een dagje stage bij bedrijven, instellingen en overheden.

Weblog burgemeester/090613 Kids Rights.jpg13 juni Tijdens het benefietgala voor Kids Rights in de Vereeniging ontmoet ik voormalig president van Zuid-Afrika en Nobelprijswinnaar Frederik de Klerk. Tijdens het gala wordt ongeveer € 450.000 opgehaald.

Weblog burgemeester/090616 afscheid Peter Lukassen.jpg16 juni Tijdens een drukbezochte receptie nemen we afscheid van voormalig wethouder Peter Lucassen. Ik schenk hem onder meer de fraaie nieuwe paraplu met het panorama van Nijmegen.

Weblog burgemeester/090616 eerste boek Kraaijenhoff.jpg16 juni Ik neem het eerste exemplaar in ontvangst van het boek "Cornelis Kraaijenhoff 1759-1840. Een loopbaan onder vijf regeervormen", geschreven door mr. W.J.G. Uitterhoeve.



22 juni
Ik heb deelgenomen aan een internationaal dna-onderzoek. Vandaag krijg ik de uitkomsten gepresenteerd. Ik, en met mij overigens het gros van alle mensen, blijk af te stammen van jagers uit Afrika.
Weblog burgemeester/090622 dna-onderzoek.jpg